vrijdag 19 november 2010

Ghost Radar

Een app die al een tijdje op mijn iPhone staat, is Ghost Radar. Wat een lol heb ik daar al mee gehad.

Ghost Radar kent diverse instellingenNature... zie de tekst onderin
Een vreemdeling die zich niet laat zienGhost Radar

Ghost Radar maakt, althans volgens ontwikkelaar Jack Jones (dat klinkt al als een pseudoniem), gebruik van de diverse sensoren op de iPhone. Daarmee meet de app eventuele energetische veranderingen in een ruimte.
Sommigen noemen dat entiteiten. De mogelijke entiteiten zijn op het scherm te zien als gekleurde bollen: blauw is een zwakke energie, groen is iets sterker, geel nog iets sterker en rood is de sterkste energie. De bollen verschijnen en verdwijnen weer en worden regelmatig ondersteund door Engelstalige woorden die gevormd worden uit alle abracadabra-cijfertjes op het scherm.
Toegegeven: als de naam van een familielid wordt uitgesproken, heeft de app wel even mijn aandacht. Zeker als mijn partner grappend zegt dat er in zijn wc geesten rondspoken en er meteen een aantal rode bollen tevoorschijn ploppen als ik daar met mijn iPhone sta.

Echt geloven doe ik er natuurlijk niet in. Maar ja, Derk Ogilvie vertelt ook regelmatig rake dingen. Voor de zekerheid start ik de app alleen overdag op. De donkere avonden zijn voor grappige spelletjes. Niet voor grappige geestjes.

Meer weten? Lees dan andermans verhalen en ervaringen met Ghost Radar.

Download:
Andere, niet door mij geteste apps op dit gebied zijn onder andere: Phantom Radar (gratis),  Ghost Detector Free (gratis) en Ghost Hunter EVP (€ 1,59).

1 opmerking:

  1. jeetje.. nooit van gehoord.. maar ben wel nieuwsgierig.. en ja... Derk Ogilvie.. heerlijk om naar te kijken...

    BeantwoordenVerwijderen