vrijdag 17 december 2010

Awesome Note (+ Todo)

Omdat ik de laatste tijd de raarste dingen droom, zocht ik in de App Store naar een droomwoordenboek met mogelijkheid om mijn nachtelijke avonturen te noteren. Toen ik zo'n app niet meteen vond, bedacht ik me dat ik voor die laatste optie toch eigenlijk al een geweldige app heb: Awesome Note (+ Todo).

Awesome note

Awesome Note is een mooie app met uitgebreide mogelijkheden. Je kunt er to do-lijstjes in maken met afvinkmogelijkheden en alarmmeldingen. Maar de app is ook geschikt om een reis-, foto-, of ander dagboek bij te houden, mappen aan te maken en notities van welke aard dan ook erin te stoppen.
Qua uiterlijk zijn er genoeg keuzemogelijkheden en iedere map is te beveiligen met een wachtwoord. Verder kunnen notities gesynchroniseerd worden met Google Docs en Evernote.

Zelf heb ik geen spijt van deze aanschaf en Awesome Note is bij mij dan ook een blijvertje. Voor wie twijfelt is er een Lite-versie die je in ieder geval even laat proeven van de mogelijkheden.

Downloads:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten