donderdag 2 december 2010

Plant Tycoon

Dit lijkt me nou een leuke game: Plant Tycoon (nu gratis).

Plant Tycoon

Nee, dit is geen FarmVille-kloon. In deze game heb je een kas, waar je zaadjes zaait en verschillende planten opkweekt, verzorgt en kruist. Intussen probeer je de zes magische planten van Isola te vinden. Om geld te hebben voor onderzoek en experimenten, verkoop je je volwassen planten.

Dit is echt een game die mij aanspreekt. Afgezien van het feit dat er groeihormonen en pesticiden gebruikt worden. Kom op. 't Is maar een spelletje. Er is echter wel een nadeel. Op de iPhone zijn alle onderdelen van het spel zó klein, dat (bij mij) zelfs een leesbril niet helemaal volstaat. Oh, had ik maar een iPad. Daar is deze game namelijk ook geschikt voor. En ik vermoed dat hij daar helemaal tot z'n recht komt. Als iemand een iPad te leen of te geef heeft, test ik het graag voor je. :)


(Check altijd zelf even of een app op het moment van downloaden nog gratis is).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten